close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שאיבת הצפות מים

מערכת שורשכז חשוון, תשעז28/11/2016

המפתח שלכם להצלחה של שאיבת מים הוא פנייה לחברה מקצועית ומנוסה!

תגיות:
משאבת מים
צילום: אתר חברת אביב

החורף הישראלי מגיע, והוא אינו נחשב לקשה ביחס למדינות רבות אחרות בעולם. האמנם? ספרו את זה להמוני האנשים בישראל שרואים בכל חורף (ולעיתים גם במועדים אחרים בשנה) את המבנה שלהם מוצף במים. בהצפות יש פוטנציאל עצום לפגיעה ברכוש היקר לנו יותר מכל, או אפילו סכנה בטיחותית. לכן, ברור מדוע צריך לעשות הכל כדי למנוע את ההצפה, ובעיקר לדעת מהן הפעולות ההכרחיות לביצוע כאשר ההצפה הזו כבר מתרחשת.

זה הזמן לדבר על שאיבת הצפות מים, שמצריכה מכם בראש ובראשונה לפנות לחברה מקצועית הפועלת בתחום.

כך שואבים את המים העודפים

שאיבת הצפות מים נדרשת בכל פעם בה מים בכמות גדולה מצטברים בחלל מסוים: החלל הזה יכול להיות דירה, חנייה, מרתף, חצר או כל מקום אחר. ההצפה עצמה עלולה להיגרם עקב סיבות שונות – החל מסערת גשמים, דרך פיצוץ צינור ועד לפגם חמור במעטפת האיטום של המבנה. למרבה הצער, המציאות מראה כי אין מבנה בישראל אשר אנשיו יכולים להיות בטוחים בכל מאת האחוזים שלהם זה לא יקרה.

כדי להתמודד עם ההצפות יש להכניס לתמונה את "השחקנים הכבדים", שיוכלו לשאוב מים בכמות גדולה ובכך למעשה להחזיר את המקום שהוצף לתפקוד מלא, במהירות גבוהה. הכלי המרכזי המשמש לצורך זה הוא משאבות מים שעובדות ביעילות, אוגרות את המים העודפים ומעבירות אותם לאחר מכן למקום אחר.

תפקיד מרכזי בשדה זה מקבלות משאבות מים טבולות. כפי שניתן להסיק משמן, אלו הן משאבות אותן אפשר למקם מתחת למים. המשאבות יתחילו לבצע את עבודתן אם ייווצר מצב בו מפלס המים יעלה מעל גובה מסוים. יש משאבות טבולות שיכולות להתמודד בהצלחה גם עם מוצקים שעשויים להיות קשורים לבעיה ובכל מקרה מקשים את מלאכת הפינוי.

אז איך מתחילים?

המפתח שלכם להצלחה של השאיבה הוא פנייה לחברה מקצועית ומנוסה, המתמחה בעבודות שאיבה בסדר גודל הדרוש לביתכם או לעסק שלכם. חשוב לראות מה הציוד איתו עובדת אותה חברה ומהו הניסיון שלה בתחום: בדרך כלל החברות המנוסות יהיו אלה המקצועיות יותר, מכיוון שאנשיהן יודעים להתמודד עם שורה ארוכה של מצבים. מכיוון שהצפות אינן נפתרות מעצמן, אלא מחמירות ומביאות לנזק משמעותי, יש לפנות לחברות שיכולות לספק מענה במהירות האפשרית.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה